Op een mooie dag in mei kregen we de vraag om te helpen bij de uitrol van de nieuwe introductiecampagne ‘Smeren of strooien’ van Venz. Hiermee wilden ze chocopasta introduceren naast de bestaande hagelslag.

Venz is onderdeel van The KraftHeinz Company. Daaronder vallen ook A-merken als Heinz, De Ruijter, Karvan Cévitam, Honig, Wijko, Brinta en Roosvicee. Voor The KraftHeinz Company verzorgen wij regelmatig de uitrol van allerlei campagnes, voor zowel productlanceringen als voor ‘doorlopende’ campagnes. We rollen dan het internationale campagnebeeld uit voor de Nederlandse markt en produceren verschillende items.

In dit geval begonnen we met de uitrol van de trade advertenties voor ‘Smeren of strooien’, puur en melk. Deze waren onder meer bedoeld voor supermarktbladen als AllerHande en Hallo Jumbo.

Vervolgens hebben we het Nederlandse beeld uitgerold over alle verschillende items, zoals diverse display’s, totems voor een winactie van Playmobil, Facebook posts, kaartjes voor de interne activatie en een demowagen voor in de Jumbo.

Ook voor jou kunnen we jouw campagne uitrollen. Neem hier contact met ons op om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Wil je onze twee maandelijkse nieuwsbrief ontvangen? Laat dan hieronder je gegevens achter.

DTP