Tegenwoordig is het een uitstervend soort. De mogelijkheden van de GIF zijn overgenomen door modernere varianten. De JPG comprimeert beter, de PNG heeft meer transparantiemogelijkheden en de MP4 levert een veel hogere kwaliteit video in een veel kleiner bestand. En al deze formaten worden ondersteund door de laatste browsers.
De enige achterblijvers zijn e-mailclients waarvan de meeste nog geen video ondersteunen. Geen MP4, geen MOV, geen WebM, geen Flash, niets. Dus wordt het tijd om de ouderwetse GIF nieuw leven in te blazen.
De animated GIF is dood. Leve de animated GIF!
De nieuwsbrief met de laatste updates voor dentale professionals. Het assortiment tonen als animatie neemt minder ruimte in dan het afbeelden van alle losse producten.
Met de nieuwsbrief worden partners van JDE vijf minuten op ‘pauze’ gezet om ze op de hoogte te brengen van de laatste wereldwijde ontwikkelingen in de koffiemarkt.
De animatie toont een glimp van een nieuw product dat luchtfilterproducent AAF op de markt brengt.
De animatie verbeeldt de nieuw gelanceerde website van woon- en zorginstelling Pro Senectute die het visitekaartje van het bedrijf moet worden.
Interxion faciliteert datacentra en nodigt hun klanten uit voor een workshop over de regels die gelden binnen verschillende landen. De animatie geeft een impressie van de inhoud van de workshop.
We praten met Alexandra Virnot, Junior Brand Manager bij The Kraft Heinz Company over de nieuwe zomerse, alcoholvrije versnapering.
Iedereen vindt wel iets van een ontwerp. Als jouw gemeente een nieuw logo krijgt, vinden de inwoners het allemaal te duur, heel mooi of spuuglelijk. En dat is nu precies waar het bij een ontwerp niet om gaat.
Jacobs Douwe Egberts vroeg ons enige tijd geleden om voor Piazza d’Oro (één van hun merken) te helpen bij de ontwikkeling van een canvasdoek voor lunchroom De Drie Graefjes in Amsterdam.
De herpositionering van luchtfilterproducent AAF is het startsein voor een Europese campagne.