Archieven
Notice: Uninitialized string offset: 0 in /mnt/bs1/www/vhosts/nopanic.nl/httpdocs/wp-content/themes/blacksheepz-media/archive.php on line 71

Notice: Trying to get property 'name' of non-object in /mnt/bs1/www/vhosts/nopanic.nl/httpdocs/wp-content/themes/blacksheepz-media/archive.php on line 71

De mooie buitenkant van DTP

Let er eens op de hoeveelheid communicatie die er per dag op je afkomt. Reclamefolders in de brievenbus, displays in de supermarkt. Een direct mailing op je bureau, alle banners op je favoriete websites. De emailnieuwsbrief waarop je je hebt geabonneerd. Het briefpapier van je werk, de belettering van de vrachtwagen voor je in de […]

Instore communicatie met Inge

Hi, leuk dat je even tijd neemt voor een 10 Minute Break met mij. Ik ben Inge en al bijna onderdeel van het meubilair van No Panic. Maar, voor degene die mij niet kennen… Inmiddels al ruim 11 jaar grafisch vormgever bij No Panic. En nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk, al […]

Karvan Cévitam introduceert Signature Blends

Nieuwe, verrassende siropen, laag in suiker. De siropen met een volwassen smaak vormen een lekker en feestelijk alternatief voor een alcoholvrij drankje, of een ontspannen verwenmomentje gedurende de dag. En dat is écht iets nieuws in de wereld van de siropen, en specifiek in de wereld van Karvan Cévitam. Omdat siropen vooral gericht zijn op […]

Laat je e-mail tot leven komen met een animated GIF

De animated GIF. Decennia lang bestond elke animatie op internet uit dit bestandsformaat. Door zijn compressie, ondersteuning van transparantie en de mogelijkheid om meerdere afbeeldingen in één bestand te bewaren, werden alle bewegende banners, knipperende lichtjes en draaiende logo’s opgeslagen als animated GIF. Tegenwoordig is het een uitstervend soort. De mogelijkheden van de GIF zijn […]

Introductie Venz Chocopasta

Op een mooie dag in mei kregen we de vraag om te helpen bij de uitrol van de nieuwe introductiecampagne ‘Smeren of strooien’ van Venz. Hiermee wilden ze chocopasta introduceren naast de bestaande hagelslag. Venz is onderdeel van The KraftHeinz Company. Daaronder vallen ook A-merken als Heinz, De Ruijter, Karvan Cévitam, Honig, Wijko, Brinta en […]

Positionering Keola als Nederlands e-bikemerk

Nederland is het enige land ter wereld met meer fietsen dan inwoners. Ons vlakke landschap met korte afstanden en een uitgebreide infrastructuur aan fietspaden vraagt om het gebruik van de populaire tweewieler. Wij zijn ook een van de weinige landen waarbij het merendeel van de fietsen bestaat uit stads- en toerfietsen. De comfortabele rechte zithouding […]

Packagedesign: Jozo zout shaker in een ‘fun’ sleeve

Uit den ouden doosch. Zo mag je deze case wel bestempelen. We schrijven het jaar des Heeren, 2013. We werken voor een aantal divisies van AkzoNobel, waaronder ook Jozo Salt. Er liggen in de schappen van de supermarkten een scala aan Jozo zout producten. Grote shakers, kleine shakers, voor naturel zout tot kaliumzout, voorverpakte molens en […]

Packagedesign voor Belgische Bieren

Er zijn mailtjes die je doen opspringen van je stoel en je een klein vreugdedansje laten doen. Dit was zeker het geval bij de vraag van de Kikvorsch of ik zin had om de ‘Belgische bieren’ geschenkkoffer wilde restylen. Naast het feit dat deze verpakking al zo’n dertig jaar meegaat, ben ik ook niet vies […]

Jacobs Douwe Egberts Saleskit. Dat is nu zo’n typische No Panic klus.

Soms vragen mensen wel eens aan mij, ‘wat is nou een typische klus voor No panic?’ Vaak gebruik ik deze case dan als voorbeeld. Hier zit alles in waar we goed in zijn. Al enige tijd werken we voor Jacobs Douwe Egberts (JDE),zowel voor de professionele als voor de exporttak. Voor export mochten we een […]