window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-258721464');
Banner-pijler-Services.png

Creative services, voor maximaal effect

Natuurlijk kunnen we (bijna) alles maken wat je vraagt. Maar eerlijk gezegd gaan we liever een paar stapjes verder. Die toegevoegde waarde noemen wij creative services. Soort van service van de zaak.

Natuurlijk kunnen we (bijna) alles maken wat je als klant ons vraagt. Maar eerlijk gezegd nemen we daar geen genoegen mee. We gaan graag een paar stapjes verder. Dus denken we met je mee over waarom je iets wilt en wat je ermee wilt bereiken. Hoe wil je het presenteren en op welke manier heeft het maximaal effect? Kan het slimmer, beter of veel voordeliger? Kan het compacter vanwege transport of opslag? Snap je? We geven je een paar voorbeelden.

Trapje van Jacobs Douwe Egberts

In de horeca is het voor veel klanten niet duidelijk wat voor kopje ze krijgen als ze een espresso, gewone koffie of latte macchiato bestellen. Want 25 cl zegt ook niet iedereen alles en voor het horecapersoneel is het best lastig om uit te leggen. Jacobs Douwe Egberts gaf ons de uitdaging om er iets slims voor te verzinnen. Nadat we het probleem van onder tot boven en van alle zijkanten hadden geanalyseerd, zijn we gaan brainstormen, schetsen en tekenen. Het moest compact worden, want op de balie is niet veel ruimte. En het moest in een oogopslag duidelijk zijn, zonder verdere uitleg. We hebben een prototype gemaakt en aan de klant laten zien met het hele verhaal erbij. Ze waren meteen enthousiast en hebben ons ontwerp in productie genomen. Klant blij, wij blij en vooral de horeca heel blij.

Oranje boven bij AkzoNobel

Op het hoofdkantoor van AkzoNobel in de Verenigde Staten hadden ze wat leuks bedacht. Op een jaarlijkse internationale beurs die dit keer in Nederland zou worden gehouden, wilde AkzoNobel zich oer-Hollands presenteren met alle denkbare clichés. In de Nederlandse vestiging van AkzoNobel waren ze daar wat minder enthousiast over en kregen wij de uitdaging om een concept uit te werken dat voor Nederlanders aanvaardbaar zou zijn en toch in lijn lag met de opdracht van het hoofdkantoor. De stand hebben we voorzien van verlichting die verwerkt werd in klompjes en molentjes en als relatiegeschenk is een stijlvol notitieboek ontworpen waarin typische grachtenpanden subtiel zijn verwerkt in de omslag, met een lint in de Hollandse driekleur.

Huismus van Trebbe Bestaand Wonen

Trebbe BestaandWonen is een bedrijf dat woningen verduurzaamt. Om bij potentiële opdrachtgevers een afspraak te krijgen, werd No Panic gevraagd om iets leuks en slims te verzinnen. We zijn op zoek gegaan naar eenvoudig beeld dat gemakkelijk allerlei verhalen kan vertellen. Het werd een gele huismus, die prominent op een flyer en een aantal relatiegeschenken werd geplaatst.  Fluitje van een cent!

Waarom No Panic?

Er zijn natuurlijk meer bureaus die heel creatief zijn, bijzondere dingen kunnen maken of maximaal effect beloven. Er zijn maar weinig bureaus die dat ook keer op keer waar maken en razendsnel schakelen. Bij No Panic wordt er niet dagenlang naar het plafond gestaard in de hoop dat er een goed idee uit de lucht komt vallen. Wij gaan meteen aan het werk. We sparren, schakelen, bellen met partners, surfen het internet over, schetsen, knippen en plakken. Resultaat: voor je het in de gaten hebt, krijg je van ons een waanzinnig concept dat zo in productie kan!

Ook interessant

complete-content-tekst-en-beeld.png

Zie alles