Nieuwe, verrassende siropen, laag in suiker. De siropen met een volwassen smaak vormen een lekker en feestelijk alternatief voor een alcoholvrij drankje, of een ontspannen verwenmomentje gedurende de dag.
En dat is écht iets nieuws in de wereld van de siropen, en specifiek in de wereld van Karvan Cévitam. Omdat siropen vooral gericht zijn op kinderen, is Karvan Cévitam aan de slag gegaan met een versie speciaal voor volwassenen. Met volwassen smaken, laag in suiker en recepten om er mocktails van te maken en kleuren/stijlen die volwassenen aanspreken. We praten er over met Alexandra Virnot, Junior Brand Manager bij The Kraft Heinz Company.
Gecreëerd door de siroopmakers van Karvan Cévitam. Al sinds 1948 is het de missie van Karvan Cévitam om de allerlekkerste vruchtensiropen te maken. ‘Smaken die de zintuigen en de mood prikkelen’, vertelt Alexandra. ‘In deze hectische coronatijd, waarin we worden aangewezen op het thuis gezellig maken, is het belangrijk om te kunnen genieten. En om af en toe een pauzemoment in te lassen; de dagelijkse bezigheden te onderbreken voor een vrolijke break.
Ben je op zoek naar een alcoholvrij drankje? Karvan Cévitam brengt met Signature Blends nieuwe siropen met volwassen smaken. Mix en drink deze siroop, subtiel van smaak, voor een heerlijk verfrissend verwenmomentje. Een nieuw assortiment met 4 volwassen smaken om mocktails thuis te maken: Limoen & Munt, Rabarber & Aardbei, Blends Witte Druif & Vlierbloesem en Citroen & Sinaasappelbloesem. ‘Mensen kiezen steeds vaker voor een alcoholvrij drankje, maar willen tegelijkertijd iets feestelijks om mee te proosten. Dit kan perfect met de verrassende en zomerse smaken van de Karvan Cévitam Signature Blends.’
Karvan Cévitam Signature Blends is een alternatief voor een zomerse, alcoholvrije versnapering.
Alexandra Virnot, The Kraft Heinz Company
Karvan Cévitam Signature Blends is hét verantwoorde alternatief. De siropen zijn laag in suiker, bevatten geen kunstmatige geur-, smaak- en zoetstoffen, en ook geen kleurstoffen, vertelt Alexandra. ‘Dat maakt Karvan Cévitam Signature Blends een mooi en verantwoord alternatief voor een zomerse, alcoholvrije versnapering. De nieuwe siropen, met combinaties van fruit en kruiden, sluiten dan ook helemaal aan op de huidige mocktailtrend.’
‘Karvan Cévitam Signature Blends siropen zijn specifiek gericht op de volwassen doelgroep. Hiermee trekken we een breder publiek naar de siropencategorie en maken we de categorie relevant voor consumenten in elke levensfase.’
‘No Panic is een vertrouwde partner, waarmee we een langdurige professionele relatie hebben. De kwaliteit van het werk dat ze leveren is altijd hoog en ze zijn snel in de uitvoering. Daarnaast rekenen ze eerlijke prijzen voor opdrachten.’, aldus Alexandra.
Het is nog te vroeg om echte conclusies te trekken, maar de eerste reacties van consumenten zijn zeer positief.
Ben je getriggerd en wil je Karvan Cévitam Signature Blends kopen? Ze liggen inmiddels in de schappen van de meeste supermarkten. Ga ze snel proeven! Wil je meer informatie? Hier vind je alle ins en outs.
In zijn studietijd ontwerpt Marco de Melbourne, een open schreefloze letter die gebruikt is voor het ontwerp van de No Panic huisstijl en website. We vroegen hem naar het idee achter zijn font.
De herpositionering van luchtfilterproducent AAF is het startsein voor een Europese campagne.
Soms vragen mensen wel eens aan mij, ‘wat is nou een typische klus voor No panic?’ Vaak gebruik ik deze case dan als voorbeeld. Hier zit alles in waar we goed in zijn.
Jacobs Douwe Egberts vroeg ons enige tijd geleden om voor Piazza d’Oro (één van hun merken) te helpen bij de ontwikkeling van een canvasdoek voor lunchroom De Drie Graefjes in Amsterdam.