Met hun jarenlange ervaring kunnen ze rekenen op het vertrouwen van oude contacten, maar voor afspraken met nieuwe klanten hebben ze nog geen assortiment of website om te laten zien.
Dus besluiten ze om hun website te gebruiken om hun verhaal te vertellen: twee Nederlandse vrienden die de wereld over reizen op zoek naar de laatste interieurtrends, de nieuwste materialen en de beste fabrieken.
Zo kan een bezoek aan een Afrikaanse markt de inspiratie zijn voor een nieuwe gele interieurtrend. Of een Turkse edelsmid onverwachts de basis vormen voor koperkleurige bijzettafels.
Het verhaal wordt compleet gemaakt met hun werkwijze, kwaliteitseisen en de mogelijkheid om contact op te nemen. Met een website om op terug te vallen, kunnen ze met meer vertrouwen op pad gaan.
De herpositionering van luchtfilterproducent AAF is het startsein voor een Europese campagne.
Jacobs Douwe Egberts vroeg ons enige tijd geleden om voor Piazza d’Oro (één van hun merken) te helpen bij de ontwikkeling van een canvasdoek voor lunchroom De Drie Graefjes in Amsterdam.
Soms vragen mensen wel eens aan mij, ‘wat is nou een typische klus voor No panic?’ Vaak gebruik ik deze case dan als voorbeeld. Hier zit alles in waar we goed in zijn.
E-mailclients ondersteunen nog steeds geen video. Geen MP4, geen MOV, geen WebM, geen Flash, niets. Tijd om je e-mail leven in te blazen met een animated GIF.