Met hun jarenlange ervaring kunnen ze rekenen op het vertrouwen van oude contacten, maar voor afspraken met nieuwe klanten hebben ze nog geen assortiment of website om te laten zien.
Dus besluiten ze om hun website te gebruiken om hun verhaal te vertellen: twee Nederlandse vrienden die de wereld over reizen op zoek naar de laatste interieurtrends, de nieuwste materialen en de beste fabrieken.
Zo kan een bezoek aan een Afrikaanse markt de inspiratie zijn voor een nieuwe gele interieurtrend. Of een Turkse edelsmid onverwachts de basis vormen voor koperkleurige bijzettafels.
Het verhaal wordt compleet gemaakt met hun werkwijze, kwaliteitseisen en de mogelijkheid om contact op te nemen. Met een website om op terug te vallen, kunnen ze met meer vertrouwen op pad gaan.
De herpositionering van luchtfilterproducent AAF is het startsein voor een Europese campagne.
E-mailclients ondersteunen nog steeds geen video. Geen MP4, geen MOV, geen WebM, geen Flash, niets. Tijd om je e-mail leven in te blazen met een animated GIF.
Keola elektrische fietsen werd in 2008 geïntroduceerd en was daarmee één van de eerste e-bike merken in Nederland. Met een nieuwe positionering wil het zichzelf neerzetten als hét Nederlandse e-bike merk.
Soms is werk ook gewoon lekker. Wij mochten de Belgische bieren proeven en de geschenkverpakking ontwerpen.