Bij No Panic ontwerpen we middelen voor marketingcommunicatie. Middelen die jouw product of dienst ondersteunen. Dit doen we altijd vanuit een briefing, want het is jouw feestje. We willen alles van je weten. We ontwerpen immers voor jouw bedrijf, voor jouw doelgroep, met jouw boodschap, volgens jouw visie. Dan gaan we niet iets ‘moois’ maken, maar iets dat werkt. En dan kom je er vanzelf achter dat effectief ook mooi kan zijn.
We werken graag met mensen die weten wat ze willen. We zijn namelijk geen strategisch bureau. Weet jij wie je wilt bereiken en waar je product voor staat? Dan maken wij de visuele vertaalslag naar je doelgroep. Dat werkt snel en efficiënt. Dan merk je dat een ontwerpproces helemaal niet lang hoeft te duren of veel hoeft te kosten. En zo blijven wij lekker het no-nonsense bureau dat we graag willen zijn.
Ontwerpen doen we graag voor al jouw communicatie. Van verpakkingsontwerp tot webdesign. Van Point-of-Salemateriaal tot jaarverslagen. Wil je met een direct mailing de sales een boost geven? Wil je dat digitaal of in print? B2B of B2C? Het maakt ons niet uit; wij zorgen dat het wordt gemaakt en dat het werkt!
Struin eens door de website en lees de cases. Laat je verrassen door onze werkwijze en creaties. Kom dan out-of-je-box en neem contact op. Daag ons eens uit!
Soms vragen mensen wel eens aan mij, ‘wat is nou een typische klus voor No panic?’ Vaak gebruik ik deze case dan als voorbeeld. Hier zit alles in waar we goed in zijn.
Keola elektrische fietsen werd in 2008 geïntroduceerd en was daarmee één van de eerste e-bike merken in Nederland. Met een nieuwe positionering wil het zichzelf neerzetten als hét Nederlandse e-bike merk.
Uit den ouden doosch. ‘Back-in-the days’ mochten wij het design van de kleine Jozo zout shakers onder handen nemen.
We praten met Alexandra Virnot, Junior Brand Manager bij The Kraft Heinz Company over de nieuwe zomerse, alcoholvrije versnapering.